محافظت از خانه و اماکن تجاری با قفل های ضدسرقت کلون

از گذشته تا کنون تنها راه مقابله با ورود سارقین، استفاده از قفل‌های مختلف بوده و نکته قابل توجه این است که عملکرد همه آنها یکسان است اما...

10/10/2022 15:18:34 +03:30

استفاده از قفل‌های نامرغوب و غیر استاندارد، دلیل اصلی به سرقت رفتن اموال شما است، اکثر افراد جامعه به دلیل نداشتن آگاهی از این که چه نوع قفل کتابی و قفل مغزی یا قفل ضد سرقت، برای آن‌ها مناسب است دچار سردرگمی می‌شوند، شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق‌آلات کشور به حساب می‌آید و تا به امروز انواع قفل‌های خود را با کیفیت بالا به تولید رسانده است، ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید از قفل‌های کلون برای بالا بردن امنیت خانه‌ها استفاده شود؟

اهمیت افزایش امنیت قفل درب خانه‌ها

از گذشته تا کنون تنها راه مقابله با ورود سارقین، استفاده از قفل‌های مختلف بوده و نکته قابل توجه این است که عملکرد همه آنها یکسان است اما نحوه کارایی و قفل شدن هرکدام باهم فرق می‌کند.

امروزه مدل‌های مختلفی از قفل‌ها وجود دارد، مثل مکانیکی و دیجیتالی که عملکرد هرکدام با هم فرق دارد در قفل‌های مکانیکی از یک کلید برای چرخاندن مغزی قفل استفاده می‌شود که اکثرا از این مدل در منازل خود استفاده می‌کنند، اما باید بدانیم که از چه نوع قفل مکانیکی استفاده کنیم که از امنیت بالایی برخوردار باشد؟ ولی در قفل‌های دیجیتالی که قیمت بالایی دارند از یک سیستم هوشمند برای باز و بسته کردن درب‌ها استفاده می‌کند.

کلون و امنیت

امروزه این دغدغه بین افراد جامعه به وجود آمده است که قفل‌ها به راحتی به دست سارقین باز می‌شوند و این باعث برهم زدن آرامش افراد شده است.

 شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق‌آلات کشور، شناخته شده که تا به امروز سابقه درخشانی در این صنف داشته است، مکانیزم قفل‌ها و سایر محصولات شرکت کلون به طوری طراحی شده است که از مرغوب‌ترین و به‌روزترین آلیاژ و مواد اولیه در خط تولید استفاده می‌شود که درصد سرقت از اموال شما را تا پایین‌ترین حد ممکن کاهش می‌دهد.

مواد اولیه که جهت تولید محصول به کارخانه وارد می‌شود، ابتدا در آزمایشگاه توسط ناظران کیفی تست و در صورت بروز هرگونه مشکلی، مواد اولیه برگشت داده خواهد شد.

روند تولید کارخانه کلون به این شکل است که بعد از هر عملیاتی که روی محصول انجام می‌شود، مثل برش ، آبکاری یا تراشکاری و... مجدد توسط کنترل کیفیت تست می‌شود و در صورت تایید استاندارهای آن به مرحله بعدی منتقل می‌شود.

میزان امنیت قفل کتابی کلون 

امروزه برای بالا بردن امنیت درب‌های ورودی مخصوصا آپارتمان‌ها و مراکز تجاری از قفل‌های کتابی استفاده می‌کنند، اما به دلیل وجود اجناس تقلبی موجود در بازار، بسیاری از افراد حوادث ناگواری را تجربه کرده‌اند به همین منظور شرکت کلون با در نظر گرفتن ضعف‌های که این نوع محصول دارد به تولید قفل کتابی با دو جنس چدنی و آهنی با کیفیت بالا پرداخته‌اند و توسط کارشناسان در این حوزه طراحی و تولید شده است.

امنیت قفل کتابی

میزان امنیت قفل پهن کلون

به دلیل رفت و آمد زیاد از درب‌های ورودی و خروجی، میزان استهلاک آن‌ها به میزان زیادی بالاست و اگر جنس قفل‌های پهن نا‌مرغوب باشد طول عمر آن‌ها پایین می‌آید ، با توجه به اینکه ایمنی این نوع قفل‌ها بسیار حائز اهمیت است، شرکت کلون با تولید بالاترین کیفیت انواع قفل‌های پهن برای درب‌های ورودی و خروجی سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است.

میزان امنیت مغزی قفل یا سیلندر شرکت کلون

 مغزی قفل یا سیلندر جز مهم‌ترین قسمت‌های درب‌های ورودی و خروجی منزل شما به حساب می‌آید که حتما باید با کیفیت بالایی تولید شود.

شاید برای شما هم این اتفاق افتاد باشد که کلید در داخل قفل گیر کرده و یا به دلیل کیفیت پایین سیلندر شکسته شود و تجربه ناخوشایندی را برای شما به وجود آورد؛ به جرأت میشه گفت که شرکت کلون در تولید مغزی درب مهارت ویژه‌ای دارد و آلیاژی که به کار می‌برد از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد به این صورت که برای محصولات خود 5 سال ضمانت تعویض در نظر گرفته است.

امنیت مغزی قفل

قفل ضد سرقت شرکت کلون

اگر از درب ضد سرقت استفاده می‌کنید ولی قفل آن معمولی باشد، هیچ تفاوتی با یک درب عادی نخواهد داشت.

در گذشته به دلیل استفاده از درب‌ها و قفل‌های معمولی، سرقت‌های متعددی رخ میداد و با گذشت زمان و برای رفع این مشکل، درب‌های ضد سرقت روانه بازار شدند، اما به دلیل استفاده از قفل‌های غیراستاندارد در این نوع درب‌ها شاهد خبرهایی مثل باز شدن قفل با یک کارت بانکی و یا قفل شدن آن در هنگام بروز اتفاقاتی مثل آتش سوزی شدیم.

شرکت کلون در تولید محصول موردنظر، این مشکلات را رفع کرده و بهترین قفل ضد سرقت را به بازار عرضه کرده است.

قفل ضد سرقت کلون

سخن آخر

با خواندن این مقاله به این درک رسیدیم که در هنگام خرید قفل برای درب منزل یا مکان‌های تجاری از چه نوع قفلی استفاده کنیم که امنیت آن افزایش پیدا کند و همچنین برای بالا بردن امنیت قفل چه ویژگی‌هایی را رعایت کنیم.

شرکت کلون بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور افتخار این را دارد که با بهره گرفتن از تکنولوژی روز، بهترین محصولات را تولید و روانه بازار کند.

klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما