تولید متنوع محصولات در کارخانه یراق آلات کلون

معمولا افراد دوست دارند در انتخاب محدودیت نداشته باشند و طبق سلیقه‌ای که دارند، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و...

10/10/2022 14:59:19 +03:30

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که به دلیل نبود تنوع محصول از خرید کردن در فروشگاه صرف‌نظر کرده باشید؛ معمولا افراد دوست دارند در انتخاب محدودیت نداشته باشند و طبق سلیقه‌ای که دارند، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

شرکت کلون با احترامی که به سلیقه مشتریان دارد، متنوع‌ترین محصولات را در زمینه یراق‌آلات تولید می‌کند به طوری که هر نوع محصول را نسبت به نیاز و انتخاب مشتریان به بازار عرضه می‌کند.

تولید متنوع محصولات کلون

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق‌آلات کشور، متنوع‌ترین محصولات را در زمینه قفل و دستگیره درب دارد که هرکدام در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

دستگیره درب در مدل‌های پلاک و رزت تولید می‌شوند و به دلیل تنوع بالایی که دارند، افراد می‌توانند متناسب با سلیقه‌‌ی خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

مهمترین ویژگی قفل‌ها امنیت آن است و شرکت کلون متناسب با امنیت مورد نیاز هر مکانی، قفل مورد نظر را تولید می‌کند.

انواع قفل در شرکت کلون

شرکت کلون سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده که از تنوع بالایی برخوردار است، مثل قفل‌های کتابی، قفل پهن، قفل سیلندری (مغزی قفل) که هر کدام در نوع خودش انواع مختلفی دارد.

قفل کتابی:

یکی از قفل‌هایی که امنیت بالایی دارد و مانع ورود سارقین به مکان تجاری و مسکونی شما می‌شود، قفل کتابی است، این قفل‌ها از متریال چدن و آهن با مغزی از جنس برنج تولید می‌شود که امنیت مورد نیاز را در مقابل ضربه و تزریق اسید دارد و به دلیل عملیات سخت‌کاری که بر روی آن می‌شود در برابر دستگاه برش و اره آهن‌بر، مقاومت بالایی دارد.

قفل پهن:

‌قفل پهن برای درب‌های چوبی مثل اتاق خواب و ورودی و خروجی استفاده می‌شود، اما به دلیل سایزهای مختلف و نوع کاربری که درب‌های چوبی دارد، قفل‌های آن باهم فرق دارد به طور مثال، قفل‌های پهن سرویسی با درب ورودی متفاوت است و شرکت کلون برای هرکدام، قفل پهن مخصوص آن را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

مغزی قفل یا سیلندر:

مهمترین بخش یک قفل، مغزی یا سیلندر آن است که امنیت قفل‌ها را تامین می‌کند؛ سیلندرها در جنس‌های برنجی و سربی تولید می‌شود که هر کدام در نوع خود امنیت بالایی دارند.

سیلندرها در2 نوع کامپیوتری و نرمال ساخته می‌شود و مشتری بر اساس نیازی که دارد، محصول خود را انتخاب می‌کند.

انواع قفل‌های کلون

انواع دستگیره درب در شرکت کلون

2 مدل دستگیره درب در شرکت کلون تولید می‌شود به اسم رزت و پلاک که هرکدام به نوبه خود زیبایی خاصی به دکوراسیون منازل می‌دهد، هر کدام از این مدل‌ها بیش از 20 نوع تنوع دارد که مشتری بر اساس سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب می‌کند.

دستگیره درب رزت

این دستگیره به صورت دو تکه طراحی می‌شود و به دکوراسیون منازل جلوه‌ای به‌روز می‌بخشد، دستگیره‌های رزت به دلیل طراحی مدرنی که دارد، مورد استفاده خانه و آپارتمان‌های امروزی قرار گرفته است و بیش از 20 نوع مدل تنوع دارد.

دستگیره درب پلاک

ظاهر این دستگیره ساده تر از دستگیره‌های رزت است و طرفدار زیادی بین خانواده‌های ایرانی دارد، شرکت کلون سابقه درخشانی در تولید این نوع دستگیره برای خود ثبت کرده است و بیش از 20 نوع مدل مختلف به بازار عرضه می‌کند.

انواع دستگیره کلون

کلام آخر

شرکت کلون در زمینه تولید یراق‌آلات سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است و یکی از دلایل پیشرفت آن، متنوع بودن محصولات به منظور احترام به سلیقه مشتری است.

تنوع در محصولات از مهمترین عامل برای افزایش سهم از بازار و رضایت مشتری است.


klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما