معرفی سبک مدرن و کلاسیک برای دکوراسیون داخلی

آیا از طراحی داخلی منزل خود خسته شده‌اید؟ آیا در انتخاب سبک دکوراسیون خانه دچار مشکل شده‌اید؟ ما به شما کمک می‌کنیم، سبکی که با طراحی داخلی خانه شما سازگاری دارد را انتخاب کرده و...

10/10/2022 16:52:01 +03:30

آیا از طراحی داخلی منزل خود خسته شده‌اید؟ آیا در انتخاب سبک دکوراسیون خانه دچار مشکل شده‌اید؟ ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم، سبکی که با طراحی داخلی خانه شما سازگاری دارد را انتخاب کرده و از دیزاین منزل خود لذت ببرید.

به صورت کلی دو سبک پرطرفدار کلاسیک و مدرن وجود دارد که از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار است، البته سبک‌های مختلفی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم نمای متفاوتی به منزل خود بدهیم، اما این دو سبک به دلیل طراحی خاص و منحصربه‌فردی که دارند، مورد استفاده بیشتر عموم قرار گرفته است.

معرفی و تعریف سبک کلاسیک

قبل از تعریف این سبک باید از خودتان بپرسید با شنیدن جمله معماری به سبک کلاسیک، تصویر چه چیزی در ذهن شما نقش می‌بندد؟

شاید تا الان با خواندن موضوع این مقاله، فرش‌های دستباف پرنقش‌ونگار، مبلمان با طرح‌ منبت‌کاری شده و دکوراتیو چوبی و فلزی که با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و تیره، طراحی شده در ذهن شما تصویرسازی شده باشد.

تجربه ثابت کرده است که افراد با دیدن چنین دیزاینی از ظاهر آن خسته نمی‌شوند و همیشه به آن علاقه دارند، بر خلاف تصور ما که فکر می‌کنیم سبک مدرن جایگزین دکوراسیون کلاسیک شده است، این سبک هنوز در خانه‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد، شاید در این فکر باشیم که سبک کلاسیک با سنتی یک معنی داشته باشد، اما این 2 کاملا باهم متفاوت است .

تاثیر سبک کلاسیک بر طراحی داخلی

اگر به منازلی که از سبک کلاسیک استفاده کرده‌اند دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که چیدمان دکوراسیون لوازم خانه از یک نظم خاصی برخوردار است که با دقت و هماهنگی منظمی کنار هم چیده شدند و باید به این نکته توجه کرد که وقتی از این سبک در دیزاین خانه استفاده می‌کنید، دیگر امکان استفاده از سبک دیگری مثل مدرن وجود ندارد، زیرا باعث برهم خوردن نظم دکوراسیون خانه می‌شود.

در طراحی به سبک کلاسیک از نقش و نگار برجسته مثل منبت‌کاری استفاده شده است که حس تاریخی را به محیط خانه می‌دهند.

در سبک کلاسیک از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و تیره استفاده می‌کنند که نمای زیبایی به محیط خانه می‌دهد..

سبک کلاسیک به دلیل طراحی بی‌نظیری که دارد به خانه شما ظاهری لوکس و آنتیک می‌دهد که نمای خاص و زیبایی به دکوراسیون خانه می‌دهد.

سبک کلاسیک دستگیره

معرفی و تعریف سبک مدرن

 این روزها به دلیل تغییر روند زندگی مردم و به روز شدن سلیقه افراد در چیدمان منازل، طراحی جدیدی برای دکوراسیون خانه‌ها به وجود آمده است که با نام سبک مدرن یا معاصر اسم می‌برند.

به مرور زمان خانه و آپارتمان‌ها شکل مدرن و امروزی به خود گرفته‌اند در این راستا لوازم و دکوراتیو منازل هم به سبک مدرن تغییر پیدا کرده است.

این سبک بر خلاف کلاسیک که از نقش‌ و نگاره برجسته و منبت کاری شده ساخته شده از خطوط صاف و منظم طراحی شده است که نمای ساده اما شیکی را به محیط خانه می‌دهد.

تاثیر سبک مدرن در طراحی داخلی

مردم علاقه‌ زیادی به سبک مدرن پیدا کرده‌اند به همین منظور با تغییر دکوراسیون منازل به این مدل، احساس به‌روز و مدرن بودن را به خانه‌ها می‌دهد که محبوبیت زیادی بین افراد جامعه پیدا کرده است.

استفاده از سبک مدرن نیاز به داشتن تقارن و نظم خاصی در منازل خود ندارد و به دلیل ساده و بی‌آلایش بودن این سبک، مدل چیدمان منزل خود را با هر سلیقه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید.

دستگیره های مدرن

طراحی منحصربه‌فرد دستگیره‌های درب کلون

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه یراق‌آلات کشور، اهمیت زیادی به سلیقه مشتریان می‌دهد به همین منظور در تولید دستگیره‌های درب که تاثیر بسزایی در دکوراسیون منازل دارد، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

شرکت کلون دستگیره درب را در مدل‌های رزت وپلاک تولید می‌کند که هر کدام در سبک‌های کلاسیک و مدرن طراحی شده است.

دستگیره‌های درب رزت به صورت دو تکه طراحی شده است که نمای زیبایی به منازل شما می‌دهد، این مدل به تازگی با استقبال زیادی مواجه شده و مورد استفاده بسیاری از منازل قرار گرفت.

از گذشته تا کنون دستگیره‌های درب پلاک، طرفدار زیادی داشته و بین خانواده‌های ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار است، این مدل دستگیره، طرح‌های مختلفی دارد و نمای زیبایی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهد.

دستگیره رزت  مدرن

سخن آخر

این مقاله به ما کمک می‌کند که سبک‌های مختلف طراحی‌ داخلی منازل را بشناسیم و به راحتی دکور محیط خانه خود را انتخاب کنیم، شرکت کلون با تولید دستگیره‌های درب رزت و پلاک در سبک‌های کلاسیک و مدرن، بالاترین تنوع و کیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند و به سلیقه آن‌ها احترام می‌گذارد.



klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما