نصب راحت قفل‌ها و دستگیره‌های درب کلون

یکی از مشکلاتی که افراد در تعویض و نصب قفل‌های پهن و دستگیره‌های درب دارند، همتراز نبودن آن‌ها با درب‌هاست که ممکن است، پیچ‌های آن با درب هم‌خوانی نداشته ...

10/10/2022 17:07:02 +03:30

شاید شما هم به دلیل فرسودگی دستگیرهای درب منزل خود به فکر تعویض آن‌ها افتاده باشید و ممکن است پیدا کردن آن‌ها با همان سایزی که مناسب درب‌های شما است کمی سخت باشد، به دلیل غیراستاندارد بودن بسیاری از محصولات و عدم همترازی آن‌ها با درب‌های شما در نصب آن‌ها مشکل ایجاد می‌شود.

شرکت کلون قالب محصولات خود را بر اساس استاندارهای لازم در سایزهای مختلف موجود در بازار تولید می‌کند که نصب آن بر روی هر نوع دربی همخوانی داشته باشد، همچنین نحوه نصب کردن آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در این مقاله روش نصب محصولات کلون را توضیح می‌دهیم که به ساده‌گی با بستن چند پیچ ساده انجام می‌شود.

نحوه نصب قفل‌ها و دستگیره‌های درب کلون

یکی از مشکلاتی که افراد در تعویض و نصب قفل‌های پهن و دستگیره‌های درب دارند، همتراز نبودن آن‌ها با درب‌هاست که ممکن است، پیچ‌های آن با درب هم‌خوانی نداشته باشد ودر نصب آن مشکل ایجاد کند، شرکت کلون با تولید انواع قفل‌های پهن و دستگیره درب در سایز‌های مختلف این امکان را ایجاد کرده است که با هر نوع دربی سازگاری داشته باشد.

همچنین برای نصب راحت تر دستگیره‌های درب کلون، یک آچر آلن در داخل بسته‌بندی، همراه محصول قرار گرفته است.

چندین مدل دستگیره درب و قفل پهن وجود دارد که به ترتیب مراحل نصب آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

نصب راحت محصولات کلون

معرفی و روش نصب قفل پهن برای دستگیره‌های پلاکی

قفل‌های پهن شرکت کلون در مدل سوییچی، کلیدی، سرویسی تولید می‌شود و سایز پهنای آن 6.5 سانت است که مورد استفاده برای سرویس، اتاق و درب‌های ورودی وخروجی قرار می‌گیرد.

نحوه نصب آن به این صورت است که در داخل درب چوبی قرار می‌گیرد و با 2 پیچ در بالا و پایین بسته می‌شود.

معرفی و روش نصب قفل پهن برای دستگیرهای درب رزتی

قفل‌های پهن برای دستگیره‌های درب رزتی (دو تیکه ) و در 3 سایز 7 و 7.5 و 8 سانتی‌متری به بازار عرضه می‌شود که برای سرویس و اتاق و درب ورودی خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این نوع قفل‌ها برای دستگیره‌های درب رزتی 2 تیکه کاربرد دارد.

نصب این نوع قفل هم مانند سایر قفل‌های پهن دیگر در داخل درب چوبی قرار می‌گیرد و با 2 پیچ در بالا و پایین بسته می‌شود.

معرفی و روش نصب دستگیره درب پلاک

دستگیره‌های درب پلاک شرکت کلون در2 سبک کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند که حدود 17 مدل تنوع دارد، آلیاژ به کار برده شده در این دستگیره‌ها از جنس زاماک است که استحکام قابل قبولی به محصولات می‌دهد.

نحوه نصب این دستگیره‌ها بسیار ساده است به طوری که یک میله در وسط دستگیره‌ها بین 2 طرف قرار میگیرد و 2 پیچ در بالا و پایین، در بسته‌بندی محصول وجود دارد که بر روی درب بسته می‌شود.

نصب دستگیره کلون

معرفی و روش نصب دستگیره درب رزت

امروزه به دلیل زیبایی و سبک مدرنی که این دستگیره‌ها دارند، اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است و اکثر آپارتمان‌های مدرن از این نوع دستگیره‌ها استفاده می‌کنند.

با توجه به علاقه‌مندی مشتریان به سبک کلاسیک برای دستگیره‌ها، شرکت کلون علاوه بر سبک مدرن، دستگیره درب رزتی مدل کلاسیک را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این دستگیره‌ها در تنوع رنگی و مدل‌های مختلفی تولید و حدود 25 طرح مدرن و کلاسیک در بازار عرضه می‌شوند.

نحوه نصب آن‌ها مانند سایر دستگیره‌ها ساده و قابل درک است به این شکل که قسمت دستگیره در بالا و قفل به صورت مجزا در پایین نصب می‌شود.

پلاک گردی که به صورت جدا وجود دارد از 2 بخش تشکیل می‌شود که قسمت داخلی آن به درب پیج شده و بخش خارجی آن که نمای دستگیره را تشکیل می‌دهد توسط آچر آلن به قسمت اول متصل و فیکس می‌شود.

دستگیره‌های درب کابینت

این دستگیره‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی برای انواع کابینت‌ها تولید می‌شود که به صورت 2 پیچ و تک پیج موجود می‌باشد که نصب آن‌ها تنها توسط یک پیچ گوشتی به درب کابینت انجام می‌شود.

اکثر دستگیره‌های درب و قفل‌های پهن موجود در بازار، بدون توجه به راحتی نصب آن‌ها توسط مشتریان، تولید و روانه بازار می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی دچار زنگ زدگی و رنگ پریده‌گی شده و نمای بدی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهد که مصرف‌کننده ناچار به تعویض مجدد آن می‌شود.

اما شرکت کلون با توجه به نیاز مشتری و راحتی آن‌ها در نصب، ابتدا محصولات خود را کارشناسی و از بهترین مواد اولیه برای آبکاری و رنگ آمیزی، جهت طول عمر بیشتر محصول استفاده کرده و بعد از چندین آزمایش متعدد، توسط ناظران کیفی تایید و به بازار عرضه می‌شوند.

دستگیره کابینت کلون

klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما