قفل ضد سرقت مناسب درب خانه شما؟

زمانی که از خانه دور هستید، یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های شما احتمالاً امنیت دارایی‌تان است و زمانی که در خانه استراحت می‌کنید، امنیت خانواده‌تان در اولویت است...

12/31/2022 12:50:04 +03:30

زمانی که از خانه دور هستید، یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های شما احتمالاً امنیت دارایی‌تان است و زمانی که در خانه استراحت می‌کنید، امنیت خانواده‌تان در اولویت است.

خوشبختانه، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش امنیت ملک خود چه در خانه یا خارج از خانه، ارتقاء قفل درب ورودی است به درب ورودی به سیستم قفل ضد درب سرقت. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید مکانیزم‌ قفلهای ضد سرقت چگونه است و مزایای منحصربه‌فرد آن‌ها را بیاموزید، بنابراین در انتهای این مقاله می‌توانید بفهمید که چرا ارتقاء قفل دربهای ضد سرقت منزل ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

قفل ضد سرقت چیست؟

قفل های ضد سرقت یک راه حل محبوب و ایمن برای استفاده روی درهای چوبی هستند که در آن تنها یک قفل به تنهایی بسته نمی‌شود. قفل‌های درب ضد سرقت نقاط مطمئنی را در بالا و پایین درب ایجاد می‌کنند و ازقفل هایی که به‌طور تاریخی در درب‌های چوبی استفاده می‌شدند، الگوبرداری شده‌اند.

مقایسه قفل ضد سرقت با قفل درب چوبی (قفل پهن)

قفل ضد سرقت بسیار ایمن تر از قفل درب چوبی است که تنها شامل یک زبانه برای قفل کردن می‌باشند.

قفل دربهای ضد سرقت نوعی قفل در است که دارای شش زبانه در چندین نقطه درب است که در بالا و وسط درب نصب می شوند این امر با سخت‌تر کردن باز شدن یا شکسته شدن درب، امنیت بیشتری را فراهم می‌کند.

قفل های ضد سرقت تنها با چرخاندن کلید هر قفل باز و بسته می شود ، قفل ضد سرقت در بالا از سیلندر آپارتمانی و در پائین از سیلندر سوئیچی استفاده می کنند . بنابراین هر سه زبانه در هر قفل با یک چرخش کلید باز یا بسته می شوند.

تقریبا اکثر درب‌های آپارتمانی مخصوصا درهای ضد سرقت از این نوع مغزی(آپارتمانی) برای افزایش امنیت ساختمان‌ها استفاده می‌کنند، مکانیزم این نوع مغزی قفل درب به این شکل است که فقط از یک طرف کلید می‌خورد و از طرف داخل مانند سیلندر سرویسی باز و بسته می‌شود، این سیلندر در قسمت بالای دستگیره نصب می‌شود.

سیلندر سوئیچی برای درب‌های ورودی آپارتمان‌ها که نیاز به امنیت بالایی دارد استفاده می‌شود، مکانیزم این مدل مغزی قفل به این صورت است که از هر دو طرف کلید می‌خورد و در دو نوع کامپیوتری و نرمال تولید می‌شود.

لازم به ذکر است که مکانیزم قفل پایینی اهرمی است ، می توان آن را با یک کلید یا یک دستگیره باز کرد که آن را به انتخابی ایده آل برای هر نوع در تبدیل می کند. بعلاوه، هر سه زبانه در هر قفل جهت چرخاندن یک کلید سوئیچی و قفل آپارتمانی که روی درب شما نصب می شود، کار می کنند.

این ویژگی به ایجاد امنیت بهینه در برابر ورود اجباری کمک می کند، که حتی اگر شخصی سعی در شکستن آن داشته باشد، نتواند به راحتی آن را انجام دهد زیرا به راحتی شکسته نمی شود و با این سطح ازمحافظت می توانید از ایمنی خانه خود مطمئن باشید.

قفل ضد سرقت کلون

مزایای قفل ضد سرقت

نصب قفل ضد سرقت دارای چندین مزیت فوق العاده است که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و محافظت از خانه کمک کند، از جمله:

ایمنی پیشرفته

البته بارزترین مزیت نصب قفل ضد سرقت درب ورودی با مکانیزم قفل ضد سرقت محافظت از خانه و خانواده شما در برابر مزاحمان است. از آنجایی که درب ورودی شما به جای تنها یک زبانه شش زبانه دارد، احتمال سرقت را کاهش خواهید داد.

قفل ضد سرقت می‌تواند خیال شما را در مورد امنیت خود و خانواده‌تان راحت کند، لازم به ذکر است که برای آرامش خاطرتان قیمتی قائل شوید!

بهره وری انرژی

هنگامی که درب شما دارای شش زبانه باشد، فاصله‌ی بین در و چارچوب در کم تر می شود. هنگامی که درب با سیستم قفل ضد سرقت نصب می کنید، هزینه های مصرف انرژی را در خانه خود کاهش می دهید و محیط خانه راحت تری ایجاد می کنید و مبلغ قبوض انرژی را کاهش می دهید.

قدرت ماندگار

ممکن است زیاد به آن فکر نکنید، اما زمانی که درب شما دارای یک زبانه باشد، فشار قابل توجهی به لولاهای در هنگام بسته شدن وارد می کند.

هنگامی که درب ورودی را با قفل ضد سرقت نصب می کنید، فشار وارد شده به لولاها هنگام بسته شدن درب به طور مساوی بین دو قفل توزیع می شود که می تواند به افزایش طول عمر درب خانه شما کمک کند.

یک قفل درب جدید می تواند کمک زیادی به بهبود امنیت درهای ورودی خانه کند، به خصوص یک سیستم قفل پیشرفته مانند قفل ضد سرقت با این حال، برای به حداکثر رساندن امنیت ورودی اماکن، مهم است که درب و قاب درب را قبل از هر چیز در نظر بگیرید.

آلیاژ استفاده شده در قفل های ضد سرقت

نوع آلیاژ استفاده شده در قفل ضد سرقت اهمیت ویژه‌ای دارد که باید از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

بدنه این قفل ها با آلیاژ آهن و زبانه و میله ها از فولاد تولید می‌شود که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمرقفل را افزایش می‌دهد. ضد زنگ و ضد خوردگی بودن فولاد باعث می شود که این آلیاژانتخاب مناسبی برای تولید این محصول باشد.

قفل ضد سرقت کلون

آیا می توانم یک قفل ضد سرقت روی درب موجود نصب کنم؟

نصب قفل ضد سرقت کار آسانی نیست و در صورت عدم داشتن تخصص نصب آن را به افراد متخصص بسپارید. اگر یک قفل ضد سرقت روی درب موجود نصب کنید، ممکن است به آن آسیب برسانید.

قبل از خرید یک قفل ضد سرقت برای درب ورودی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

مهم است که قبل از نصب درب ورودی با مکانیزم قفل ضد سرقت موارد زیر را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که دری که انتخاب می کنید برای حفظ امنیت شما و خانواده شما کار می کند:

  • عملکرد : مطمئن شوید که از قفلی استفاده می کنید که استفاده از آن برای همه اعضای خانواده شما به اندازه کافی آسان باشد اما برای بچه های کوچک (یا مزاحمان) چندان آسان نباشد.
  • امنیت : رتبه امنیتی سیستم قفل ضد سرقت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می کند. گاهی اوقات، قفل‌های ارزان‌تر چندان قابل اعتماد نیستند، بنابراین سعی کنید قبل از خرید قفل برای خانه‌تان، در مورد گزینه‌ها تحقیق کنید.

قفل کلون ضد سرقت

سخن آخر

راه های زیادی برای بهبود امنیت خانه شما وجود دارد، اما افزایش امنیت درب ورودی یکی از مهم ترین ها است. امنیت درب نه تنها ایمنی اماکن را بهبود می‌بخشد، بلکه آرامش ارزشمندی را نیز فراهم می‌کند.

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین راه‌ها برای بهبود امنیت درب، ارتقای قفل درب بیرونی است، اما با تنوع قفل‌های موجود در بازار، همه با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف، دشوار است که بدانید کدام را انتخاب کنید .

یکی از این گزینه ها قفل ضد سرقت کلون است. مشابه یک قفل سنتی، اما این قفل امنیت بیشتری را برای درب خانه فراهم می کند.



klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما