معرفی بهترین مدل‌های دستگیره در

آیا شما هم به دنبال دستگیره در مناسب منزل خود می‌گردید؟ آیا نمی‌دانید چه سبکی از دستگیره‌های درب، مناسب دیزاین داخلی خانه‌ی شما است؟

10/31/2022 10:48:08 +03:30

آیا شما هم به دنبال دستگیره در مناسب منزل خود می‌گردید؟ آیا نمی‌دانید چه سبکی از دستگیره‌های درب، مناسب دیزاین داخلی خانه‌ی شما است؟ ما در این مقاله شما را با انواع دستگیره درب ساختمان‌ها آشنا می‌کنیم و به انتخاب راحتتر سبک مورد نظر برای دکوراسیون داخلی منازل کمک می‌کنیم.

معرفی سبک‌های مختلف دستگیره در

با نادیده گرفتن دستگیره درب منازل، سبک داخلی خانه خود را در نظر بگیرید و به این موضوع فکر کنید که چه سبکی با طراحی محیط شما سازگار است؟ حال می‌توانید مدل و طرح مناسب درب‌های خود را انتخاب کنید وفضای دلنشینی را به خانه خود بدهید.

از آنجایی که ممکن است خانه‌ها به طور میانگین دارای 5 درب داخلی و خارجی باشند،ظاهر آن‌ها تاثیر زیادی در دکوراسیون منازل دارد و باید از سبک‌هایی استفاده کرد که با دیزاین محیط سازگاری داشته باشد تا فضای خانه چشم‌نواز دیده شود.

امروزه به دلیل تاثیر زیاد دکوراسیون داخلی در منازل، سبک‌های مختلفی نظیر مدرن و کلاسیک وارد بازار شده و این 2 سبک، طیف گسترده‌ای از سلیقه افراد جامعه را در برگرفته است، هر فردی می‌تواند با توجه به دیزاین داخلی، طرح و مدل دلخواه منزل خود را انتخاب کند.

کارشناسان با در نظر گرفتن نیاز افراد در انتخاب دستگیره در منازل، طرح و مدل‌های مختلفی را با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه‌ها طراحی و به تولید رسانده‌اند تا افراد محصول موردنظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

اگر دقت کرده باشید اکثر خانه‌ها برای چیدمان وسیله‌های خود از یک سبک خاص پیروی می‌کنند و برای انتخاب دستگیره درب ورودی و خروجی منزلتان، ابتدا باید بدانید از چه نوع سبکی استفاده کرده‌اید و بعد از ارزیابی دکوراسیون فعلی خانه خود، سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سبک‌های زیادی برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد، ولی امروزه از دو سبک پرطرفدار کلاسیک و مدرن برای دیزاین داخلی استفاده می‌کنند.

فاکتورهای زیادی برای برگزیدن دستگیره درب وجود دارد، مثل رنگ، طرح و نوع کاربری درب مورد نظر که در انتخاب ما تاثیرگذار است.

نمای داخلی دوسبک کلاسیک و مدرن خانه

سبک مورد نظر دستگیره در را انتخاب کنید

تصمیم‌گیری برای انتخاب دستگیره درب مناسب خانه خود ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، بنابراین نکات ذکر شده در زیر به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد.

بعد از مشخص شدن سبک چیدمان منزل خود به راحتی می‌توانید دستگیره درب مورد نظر خود را انتخاب کنید و به این نکته توجه داشته باشید که اگر چیدمان خانه سنتی باشد، استفاده از سبک مدرن و نوآورانه، نمای منزل شما را مختل می‌کند.

معرفی سبک مدرن دستگیره در

امروزه به دلیل به‌روز شدن آپارتمان‌های نو‌ساز، افراد برای چیدمان لوازم خانه خود به سبک مدرن روی آورده‌اند و طرفدار زیادی در جامعه پیدا کرده است.

همان‌طور که در گذشته گفته شده که زیبایی در سادگی است، سبک مدرن نیز از این جمله الهام گرفته است و به دلیل استفاده از خطوط صاف و بی‌آلایش، نمای زیبا و چشمگیری به دکوراسیون منازل می‌دهد.

در این نوع سبک از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود که با هر نوع چیدمانی سازگار باشد به طور کل استفاده از این نوع سبک ظاهری دلنشین به محیط خانه شما می‌دهد.

دستگیره سبک مدرن کلون

معرفی سبک کلاسیک دستگیره در

به دلیل علاقه افراد به نقش‌ونگار سنتی، مخصوصا خانواده‌های ایرانی از سبک پر طرفدار کلاسیک استفاده می‌کنند، این سبک در اکثر خانه‌ها به‌خصوص منازل قدیمی که چیدمان سنتی در دکوراسیون داخلی خود دارند کاربرد دارد، البته به دلیل علاقه‌مند بودن مردم به طرح سنتی در آپارتمان‌های نوساز نیز از سبک کلاسیک استفاده می‌شود.

دستگیره در به سبک کلاسیک، نمای سنتی و دلنشینی به محیط خانه و آپارتمان شما می‌دهد که نمایانگر فرهنگ باستانی ایران است.

دستگیره سبک کلاسیک کلون

معرفی انواع دستگیره در

یک ساختمان را در نظر بگیرید که از چند قسمت تشکیل شده است، مثل ورودی ساختمان، اتاق خواب و سرویس بهداشتی که برای ورود به آن از درب استفاده می‌شود.

درب‌ها قسمت‌های مختلفی دارد که بخش اصلی آن را یراق آلات تشکیل می‌دهند، دستگیره در و قفل از مهمترین تجهیزاتی است که برای درب‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود.

برای باز و بسته کردن درب‌ها، انواع مختلفی از دستگیره وجود دارد به عنوان مثال دستگیره درب ورودی ساختمان که امنیت بالایی نیاز دارد با دستگیره درب اتاق خواب و سرویسی متفاوت است؛ و برای هرکدام دستگیره مورد نیاز خود را تهیه می‌کنیم.

انواع دستگیره در کلون


دستگیره درب انواع مختلفی دارد مثل پلاکی و رزت (دوتکه) که هر کدام را به صورت مجزا توضیح می‌دهیم:

دستگیره درب رزت

شکل جدیدی از دستگیره‌ها با طراحی منحصربه‌فرد وارد بازار شده است که نمای شیک و مدرنی را به محیط خانه و محل کار شما می‌دهد؛ این دستگیره ظاهر جذابی را به درب‌های ورودی هر ساختمان می‌دهد که با قفل‌های سیلندری امنیت خانه‌ها را تامین می‌کند.

دستگیره‌های رزت در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است که با انواع دکوراسیون داخلی منازل سازگار می‌باشد.

انواع دستگیره رزت کلون

دستگیره درب پلاک

دستگیره درب پلاک که از گذشته تا کنون مورد استفاده خانه‌ها قرار گرفته در بین خانواده‌های ایرانی طرفدار زیادی دارد و جز دکوراسیون درب‌های ورودی و داخلی منازل بوده است.

این دستگیره برای درب‌های ورودی و داخلی ساختمان کاربرد دارد و متناسب با هر نوع درب چوبی استفاده می‌شود؛ برای دستگیره درب پلاک با در نظر گرفتن نوع کاربری درب از قفل‌های سیلندری، سرویسی و کلیدی استفاده می‌کنند.

دستگیره درب پلاک که به صورت یک تکه می‌باشد در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است که زیبایی خاصی را به نمای درب منازل می‌دهد.

دستگیره درب توپی

همان‌طور که از اسم آن پیداست، این دستگیره به شکل گرد و توپی می‌باشد که ظاهر زیبایی به درب‌های ورودی ساختمان می‌دهد؛ از این دستگیره برای ساختمان‌های مدرن و نوساز استفاده می‌شود که با قفل سیلندری امنیت مورد نیاز منازل را تامین می‌کند.

استفاده از آلیاژ زاماک برای دستگیره در

زاماک از ترکیب آلیاژهای روی، آلومینیوم و مس تشکیل شده که مقاومت آن در بعضی مواقع از برنج نیز بیشتر است؛ زاماک طول عمر بالایی دارد به همین منظور از این آلیاژ برای تولید دستگیره در استفاده می‌کنند.

همچنین آبکاری این محصولات از استیل خشدار استفاده شده است که نه تنها باعث زیبایی بیشتر محصول می‌شود بلکه از لکه‌دار شدن و ایجاد اثرانگشت در قسمت پرکاربرد محصول جلوگیری می‌کند.

سخن آخر

پس برای انتخاب دستگیره در ابتدا طراحی داخل منزل خود را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس آن سبک دلخواه خود را انتخاب کرده، سپس از بین مدل‌های رزت و پلاک، دستگیره درب مورد نظر را خریداری کنید که با ظاهر منزل شما سازگاری داشته باشد و علاوه بر امنیت، نمای زیبایی به دکوراسیون ساختمان شما بدهد.

klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما