برتری صنعت یراق‌آلات، افتتاحیه خط آبکاری کارخانه کلون

خط آبکاری به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مجهز است و در حال حاضر، مدرن‌ترین خط آبکاری در کشور به حساب می‌آید. آبکاری یراق‌آلات به شکل مکانیزه و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک مدرن انجام می‌شود. از جمله

08/15/2023 13:39:08 +04:30

شرکت کوبه تجارت مبین با نام تجاری کلون تولد کننده محصولاتی همچون دستگیره‌های درب و کابینت، قفل، لولا، قلاب و دیگر یراق‌آلات اساسی ساختمان می‌باشد که به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی در زمینه تولید و عرضه باکیفیترین یراق‌آلات ساختمانی بمدت 15 سال شناخته می‌شود.

این مجموعه مفتخر است که با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در خط آبکاری جدید خود، بیش از 800 نوع محصول را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. نزدیک به 450 پرسنل در فرآیند تولید و عرضه محصولات کلون مشارکت دارند تا با شناخت نیاز مشتریان، بهترین محصولات را روانه بازار کنند.

خط آبکاری پیشرفته

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فرآیند تولید یراق‌آلات، آبکاری این محصولات است. مجموعه کلون، راه‌اندازی پروژه خط آبکاری جدید خود را از فروردین ماه 1402 آغاز کرد و در مرداد ماه 1402 به بهره‌برداری رساند. این خط آبکاری به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا مجهز است و در حال حاضر، مدرن‌ترین خط آبکاری در کشور به حساب می‌آید. آبکاری یراق‌آلات به شکل مکانیزه و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک مدرن انجام می‌شود. از جمله ویژگی‌های خط آبکاری جدید کلون، موارد زیر است:

• تولید دستگیره، سیلندر قفل و دیگر یراق‌آلات ساختمانی تا تیراژ 70٬000

• کاهش خطای انسانی به دلیل استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک

• آبکاری با آلیاژهای زاماک، آلومینیوم و برنج

• آبکاری با رنگ‌های طلایی، کروم، مشکی، برنز، ساتن، زیتونی و نسکافه

• ضایعات کمتر در فرآیند تولید، به دلیل سیستم مکانیزه و تمام اتوماتیک

• خطای نزدیک به صفر در فرآیند‌های چربی گیری، تمیز کاری و غیره

• تنظیم یکنواخت و اتوماتیک دما، برق و زمان با میکروسوئیچ‌های اتوماتیک در طول فرآیند آبکاری

برای مشاهده فیلم مراسم افتتاحیه خط آبکاری، کلیک کنید

محصولات متنوع

جموعه کلون، محصولات و یراق‌آلات زیر را تولید و عرضه می‌کند:

• انواع دستگیره درب پلاکدار، دستگیره درب رزت و دستگیره درب ورودی

• انواع دستگیره کابینت تک پیچ و دو پیچ

• انواع قفل‌های سیلندری، پهن، حیاطی و کتابی

• انواع لولا و ریل ساچمه‌ای

• انواع قلاب

متریال مرغوب

اکثر محصولات کلون همچون دستگیره‌های درب و کابینت، از متریال مرغوب «زاماک» تولید می‌شوند. زاماک ترکیبی از آلیاژهای روی، آلومینیـوم و مـس است و یکـــــی از با کیفیت‌تـرین آلیاژهـــــــای ســـــــاخت یراق‌آلات در بازار محسوب می‌شود.

یراق‌آلات جنس زاماک وزن بیشتری دارند و از کیفیت آبکاری بالایی نیز برخوردارند. همچنین مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی و لک داشته و تمیز کردن آن، راحت‌تر است. کلون از آلیاژهای آلومینیوم، فولاد، آهن و برنز نیز در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

کلون، مشتاق همکاری با سازندگان و عرضه کنندگان جدید

مجموعه کلون به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده یراق‌آلات ساختمانی کشور با استفاده از خط آبکاری مدرن خود، با توجه به محصولات تولید شده در سطح کیفی بالا و تنوع و طراحی منحصر به فرد، آماده همکاری با سازندگانی است که می‌خواهند نسبت به دیگران متمایز باشند و برایشان کیفیت و متریال استفاده شده از اهمیت بالایی برخوردار است.



klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما