انواع دستگیره کابینت مناسب آشپزخانه شما

یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبا کردن محیط آشپزخانه، ظاهر کابینت‌ها هستند و شما می‌توانید تنها با تعویض دستگیره‌ کابینت، نمای زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه خود بدهید ...

12/05/2022 13:18:33 +03:30

یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبا کردن محیط آشپزخانه، ظاهر کابینت‌ها هستند و شما می‌توانید تنها با تعویض دستگیره‌ کابینت، نمای زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه خود بدهید؛ انواع مختلفی از دستگیره‌های کابینت وجود دارد که شما بر اساس سلیقه و مدل کابینت خود می‌توانید مدل دلخواه را انتخاب کنید.

دو مدل رایج از دستگیره کابینت که افراد برای آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند دو پیچ و تک پیچ نام دارد و در سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.

با توجه به فضا و سبک کابینت آشپزخانه خود، می‌توانید از مدل‌های موجود در بازار خریداری کنید و ظاهر زیبایی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهید.

شما می‌توانید از این دستگیره‌ها برای کمد لباس و کشو‌های کتابخانه و اتاق‌خواب خود استفاده کنید و کاربرد آن فقط برای کابینت آشپزخانه نیست، مخصوصا مدل تک پیچ این محصول که مناسب دستگیره دراور و کمد دیواری می‌باشد.

با خواندن این مقاله شما با انواع مختلف دستگیره‌های کابینت و رنگ‌بندی آن آشنا می‌شوید.

معرفی مدل‌های مختلف دستگیره کابینت شرکت کلون

شرکت کلون به عنوان یکی از تولید کنندگان یراق‌آلات کشور محصولات متنوعی را در زمینه دستگیره کابینت تولید می‌کند که با انواع سلیقه‌ها سازگاری دارد، دو مدل رایج و پرمصرف که در بین خانواده‌های ایرانی طرفدار زیادی دارد، تک پیچ و دو پیچ نام دارد که در طرح‌ها و رنگ‌بندی مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

دستگیره کابینت تک پیچ

این مدل دستگیره که به نام دکمه‌ای نیز معروف هستند معمولا بر روی کابینت‌های کشویی نصب می‌شوند البته به این معنا نیست که برای تمام درب‌های کابینت آشپزخانه استفاده نشود، دستگیره کابینت تک پیچ در شکل‌های مختلفی مثل دایره‌ای، مربعی و... تولید می‌شود که با توجه به طرح کابینت و دکوراسیون داخلی آشپزخانه انتخاب می‌شود؛ این مدل دستگیره کابینت در رنگ‌بندی مختلفی موجود می‌باشد و شما می‌توانید بر اساس طرح کابینت رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

نحوه نصب دستگیره کابینت تک‌پیچ بسیار ساده است و تنها با یک پیچ به درب کمد یا کابینت متصل می‌شود.

انواع دستگیره تک پیچ کلون

دستگیره کابینت دو پیچ

همان طور که از اسم آن پیداست این دستگیره با استفاده از دو پیچ به درب کابینت یا کمد متصل می‌شود و بسته به نوع کاربردی که دارند در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند به طور مثال برای درب کشویی کابینت دستگیره‌های کوچکتری نصب می‌کنند و برای درب‌های کابینت از سایز بزرگتری استفاده می‌شود.

دستگیره کابینت دو پیچ طرفدار زیادی بین افراد جامعه دارد و بسیار پر استفاده است زیرا در زیبایی آشپزخانه تاثیر قابل توجهی دارد و نمای چشمگیری به دکوراسیون کابینت‌ها می‌دهد.

این دستگیره‌ها در طرح و مدل‌های مختلفی با رنگ‌بندی متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود و شما بر اساس سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود مدل مورد نظر را انتخاب می‌کنید.

این مدل دستگیره نه تنها برای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود، بلکه برای کمد دیواری و کشوی لباس‌ها هم کاربرد دارد.

انواع دستگیره دو پیچ کلون

آلیاژ استفاده شده در دستگیره کابینت

همان‌طور که زیبایی دستگیره مهم است، نوع آلیاژ و جنس آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که باید از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

دستگیره کابینت شرکت کلون با آلیاژ زاماک تولید می‌شود که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر دستگیره را افزایش می‌دهد، همچنین از دستگاه‌های پیشرفته و امروزی برای آبکاری این محصول استفاده می‌شود که دوام رنگ آن را به طور چشمگیری بالا می‌برد.

دستگیره کابینت کلون با آلیاژ زاماک

سبک مدرن دستگیره کابینت شرکت کلون

یکی از پر استفاده ترین طرح‌ها برای دستگیره کابینت، سبک مدرن است که به دلیل دیزاین ساده‌ای که دارد با اکثر دکوراسیون آشپزخانه‌ها سازگاری دارد، در اکثر آپارتمان‌های نوساز از این سبک برای کابینت و کمد‌های خود استفاده می‌کنند و نمای زیبایی به محیط خانه و آشپزخانه می‌دهد.

سبک مدرن، طرح‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و مدل کابینت‌، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سخن آخر

پس اگر به دنبال راهی برای زیبا کردن محیط آشپزخانه خود می‌گردید، یکی از روش‌های که تاثیر زیادی دارد، تعویض و یا خرید دستگیره کابینت است که در دو مدل تک پیچ و دو پیچ تولید و به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ای که دارید، مدل و طرح مد نظر خود را انتخاب کنید.

قبل از خرید دستگیره کابینت و یا کمد، خواندن این مقاله کمک زیادی در انتخاب محصول مورد نظر شما می‌کند، مثل توجه به مدل و یا سبک و از همه مهم‌تر آلیاژ و آبکاری آن می‌باشد.‎


klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما