انواع لولای مناسب کابینت و کمد

لولا‌ها مهم‌ترین یراق‌آلاتی هستند که برای کابینت و کمد‌ها استفاده می‌شود و اگر از کیفیت کافی برخودار نباشد باعث ایجاد شکستگی و خط‌وخش بر روی کابینت‌های ...

12/25/2022 11:05:32 +03:30

شاید شما هم با کوبیدن شدن درب کابینت و کمد‌ها دچار مشکل شده باشید و به دنبال راه حلی برای این کار می‌گردید؛ اگر به دستان خود نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این مفاصل هستند که بند‌های انگشت شما را به هم متصل کرده است، لولا همان کار مفصل‌ها را انجام می‌دهد که بدنه و درب را به هم متصل می‌کند.

لولا‌ها مهم‌ترین یراق‌آلاتی هستند که برای کابینت و کمد‌ها استفاده می‌شود و اگر از کیفیت کافی برخودار نباشد باعث ایجاد شکستگی و خط‌وخش بر روی کابینت‌های شما می‌شود.

ما در این مقاله به شما انواع مختلف لولا درب کابینت و کمد را معرفی می‌کنیم که باعث جلوگیری از آسیب به بدنه و درب کابینت‌ها می‌شود.

لولا گازور چیست؟

لولاها یراق آلاتی هستند که بدنه را به درب متصل می‌کنند که کاربرد بسیار زیادی برای کابینت‌ها، کمد‌ها و ... دارند لولا انواع مختلفی دارد که در ادامه چند مدل از مهمترین آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

مکانیزم لولا پمپی یا گازور، توسط پمپی که در داخل لولا تعبیه شده، باعث جلوگیری از کوبیده شده درب می‌شود.

انواع مختلف لولا کابینت و کمد

برای جلوگیری از کوبیده شدن درب کمد‌ و کابینت‌ها از لولا پمپی و یا لولا گازور استفاده می‌کنند که به لولای آرام بند معروف هستند؛ شرکت کلون دو مدل لولا گازور به نام کلیپسی و بدون کلیپس به تولید می‌رساند که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

لولا گازور کلیپسی

یکی از مدل‌های کاربردی لولا پمپی کلیپسی نام دارد که قسمت پشتی آن که به درب پیچ می‌شود از خود لولا توسط ضامنی که در جلو لولا قرار دارد از بدنه جدا شده و به راحتی می‌توان آن را رگلاژ کرد، این مدل لولا روش نصب راحتی دارد و به دلیل جدا شدن کلیپس از آن به راحتی رگلاژ می‌شود.

لولا کلیپسی کلون

لولا گازور بدون کلیپس

این مدل لولا همانند دیگر لولا پمپی‌ها عمل می‌کند و تفاوت آن در نداشتن کلیپس است به این صورت که بدنه آن به خود کلیپس متصل شده و جدا نمی‌شود؛ لولا گازور بدون کلیپس روش نصب راحتی دارد و تنها با بستن چند پیچ به درب متصل و رگلاژ می‌شود.

لولای بدون کلیپس کلون

آلیاژ لولا گازور پمپی

برای جلوگیری از خرابی و افزایش طول عمر محصول مورد نظر، لولا گازور را از جنس آهن مقاوم با روکش نیکل تولید می‌کنند که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

سخن آخر

قبل از خرید لولا، ابتدا با در نظر گرفتن درب مورد نظر، لولای خود را انتخاب کنید و بهترین گزینه برای جلوگیری از کوبیده شدن درب کابینت‌ها و کمد‌ها که باعث ایجاد خط‌وخش و شکستی می‌شود، لولا گازور یا لولا پمپی است که به آرام‌بند هم معروف هستند سپس مدل مورد نظر خود را یعنی کلیپسی یا بدون کلیپس را خریداری کنید.


klun

شرکت کلون به عنوان بزرگترین کارخانه تولید یراق آلات کشور، با تولید بیش از 800 نوع محصول مطابق با استانداردها و گواهینامه‌های بین‌المللی شامل انواع دستگیره درب، قفل‌های متنوع و یراق آلات مورد نیاز مشتریان گرامی بنام ایران عزیز و با بکارگیری نیرو در سطوح مختلف تخصصی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم افتخار دارد که نقش قابل توجهی در کار آفرینی و خودکفایی صنعت کشورایفا نماید.

تلفن های تماس

افتخارات ما